maandag 26 februari 2018

Sketch - N - Scrap #146

het is wat als je wat rond neust op de blogs
zeker als je niets anders kan doen dan bankhangen 
en af en toe wat plakken
en zo kwam ik bij


een andere sketch tegen die ik wel zag zitten voor mijn dolfijnen fotos van afgelopen vacantie in september wat was het gaaf om ze te zien en vooral te horen en als je je dan omdraait ze recht op je af ziet komen en denkt van help wat moet ik en voor je weet dat ze met zijn neus jou aanraakt om vervolgens verder te zwemmen en ik ik 2 sec. toch wel 50 Bar uit met fles had gezogen met de ogen naar mijn man tevens mijn duikbuddy zag je het!!!!!!
heb je de foto????
 maar helaas geen foto dat hij tegen me zwom maar wel vlakbij! 

dit is de sketch


een lieverdje toch?



ik heb dus de foto's van dolfijnen gebruikt op 
wit linnen papier 
bubbels mal gebruikt van dutchdobadoo met
distress inkt
ook spray gemaakt met distress
acryl druppels
tekst en duiker enduikfles zijn gemaakt met de silhouette




dit is het in zijn geheel geworden


..........


bedankt voor het kijken


7 opmerkingen:

  1. Wow! Such amazing pictures! Love your layout! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the background. I have that stencil. I think I am going to use it again. I haven't used it in more than a year. Thank you for entering your creation at Sketch N Scrap.
    Sharon Fontenot -
    higgledypiggledycrafts.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow that is a cool layout and an Awesome take on the sketch Thanks for joining us at Sketch N Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a cool layout! Love the background that you created. Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes