vrijdag 22 augustus 2014

wessel

 
zo weer eens even de tijd gehad om te scrappen
heb even een stop gehad
omdat ik voor de vacantie mijn pink heb gebroken en geopereerd moest worden om een kyste weg te laten halen in me handpalm
maar kan weer goed uit de weg dus lekker aan de freubel
en even de doos met fotos bekeken
vond ik deze stoere knul
echt het blijft een lekker ventje om mee te scrappen en te verwennen
 
 

 het papier is van
bo bunny
stoer heb ik met de silhouette gesneden
 
hier nog een LO van wessel
hij krijgt rond 6 september een zusje en is hij samen met papa en mama haar kamertje in orde aan het brengen en ligt lekker in de stoel te kijken
iedere dag moet tinky winky in het baby bedje gaan slapen
 
het roze is gebaseerd op het zusje dat komt
 
 
de strik is gesneden met de silhouette en de tekst en moederbaby is getekend door de silhouette
 
hier nog wat oudere fotos van wessel
hier is hij een paar weken oud
en geeft ome bjorn hem de fles
 
 
 
de tekst is gesneden uit vinyl met de silhouette
en de swirl en fles is uit cardstock gesneden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes