woensdag 14 mei 2014

strik

 
de nieuwe challenge bij
is Buttons and Bows


ik heb hier voor een foto van mijn moeder gebruikt
toen ze vier jaar oud was
deze stond altijd op de kast en vond het wel iets om vast te leggen in een lo
door de grote strik was deze perfect om hier voor te gebruiken


ik heb hier pion papier gebruikt
...
is heel mooi donker paars valt alleen op de foto niet zo goed op
heb de strik gesneden met de silhouette
met papier van pion design
alma's sewing room
purple rose - PD3404



heb hier voor knopen gebruikt van mijn oma die ik nog had liggen voor eeen speciale gelegenheid
roosjes in grijs wit en donker paars
en een engetje



bedankt voor kijken
petra



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes