woensdag 8 januari 2014

mijn silhouette maak over uren

ik heb het gevonden hoor
ik kan nu ook 3D maken met de silhoutte
ik heb daar wel tuurlijk bestandjes voor

hier een lamp gemaakt van ecru cardstock
en het lampe kapje is van 
tilda : the seaside life
van panduro
heb groot een fanse lelie uitgesneden daar zit perkament papier achter 
en daar zit van ecru cardstock weer een kleinere franse lelie
het lampje erin is een waxine lichtje op baterij



here is a lamp made of ecru cardstock
and lampe cover of
tilda: the seaside life
of panduro
have a great fanse lily cut there's parchment paper behind
and there is of ecru card stock again a smaller french lily
the light it's a tea light on is caught by

translate: google translate 


hier een trommeltje 
ook gemaakt van cardstock
 heb hiervoor papier gebruikt  van
de kerst van panduro
gebruik gemaakt van splitpennen
blauwtouw


Here a small drum
also made of cardstock
I used this paper from
Christmas of panduro
using brads
blue rope

translate: google translate 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes