donderdag 23 januari 2014

druk bezig met psp lessen

ik ben druk bezig met psp
dat is paint schop pro
zo leuk om te doen ik heb me eerste certifikaat binnen van de eerste 
10 lessen

wat lessen van de eerste 10

een bruch maken

van onze fideel
en cloonen


dit is het orgineel plaatje van internet
 
en daar heb ik via cloonen wat bloemen bij gemaakt


nu heb ik zelfs bewegende plaatjes gemaakt


het is zo leuk om dit te doen 
maar me andere creaties blijven ook nog leuk om te doen hoor dus 
komt zo weer iets nieuws verveel me nog niet




1 opmerking:

  1. hoi hoi

    ik ben jaloers op je dat je dit kan. ben benieuwd wat je allemaal op je blog gaat zetten.
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes