woensdag 1 januari 2014

vriendin

heb voor een vriendin een mooi bord gemaakt
we zien elkaar niet vaak maar hebben geen woorden nodig om elkaar te begrijpen en 
ze is er als ik haar nodig heb
 --
have a girlfriend made ​​a nice plate 
We do not see each other often, but need to understand each other and no words 
she's there when I need her
 

en vond dit wel toepasselijk
het bord heeft mijn man gezaagd  van 30/60 cm
en die heb ik wit geverft
daar heb ik met zwart vinyl
de tekst op gemaakt
en eronder een mooie swirl

--
and thought this was appropriate
the board has my husband sawed 30/60 cm
and that I have painted in white
there I with black vinyl
the text made
and below a beautiful swirl

bedankt voor kijken
--
thanks for watching
petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes