woensdag 6 november 2013

dutch dares gastdesigner

had vorige maand mee gedaan aan een challenge van Dutch Dares
en daar voor deze maand gastdesigner geworden
en heb een lo gemaakt met een nieuwe challenge:
 
De drukke feestmaanden komen er weer aan en wij zijn nieuwsgierig hoe iedereen de RUST heeft/vind/behoudt/zoekt in hun leven.
 
daar ik al een tijdje deze foto had liggen waar ik nog iets mee moest heb ik deze genomen voor het moment rust Wessel wou even niet naar bed op een middag en was toch wel moe geworden en samen met opa inslaap gevallen op de bank


ik heb papier gebruikt van S.E.I
such a boy
en een klok en onderdelen hier van 
 
 


2 opmerkingen:

  1. Hoi Petra, leuk dat je volger bent geworden op mijn blog! Ik kom ook even bij jou kijken. Leuk dat je veel verschillende projecten maakt, van kaarten tot kaarsenstandaards. Deze LO is leuk gedaan zeg met alle laagjes papier en alle versieringen er op. Veel plezier met je GD-schap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a fabulous layout, such a lovely photograph.
    Congratulations on your Guest Designer spot.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes