dinsdag 12 november 2013

Creatieve Craft Cottage

ze hebben weer een leuke uitdaging bij Creatieve Craft Cottage
 waar ik ook aan mee mocht werken
het thema is 
Texture
vond het leuk om iets te bedenken en niet in de vorm van papier maar eens iets totaal anders
fimo
dit is wat ik gemaakt heb met het idee texture
 --- 
they have another fun challenge at Creative Craft Cottage  
 I also was allowed to work 
the theme is 
texture 
liked to think of something and not in the form of paper, but something completely different 
fimo 
this is what I made with the idea of ​​texture

---

het is een boompje met takken gemaakt
ik heb van fimo huisjes gemaakt en afgebakken in een oven
die vast gelijmt met lijm pistool
toen heb ik blaadjes hier en daar geplakt
en dat met wat stukjes hout en met wat denneappeltjes
 
it is a tree with branches made 
I have houses made of polymer clay and baked in an oven 
that fixed gelijmt with glue gun 
then I leaves here and there stuck 
and that some pieces of wood and some pine apples


heb er ook een paarse bal versie van gemaakt
--
I also made ​​a purple ball version of




hanks for watching
translated from Dutch to English by google translate

2 opmerkingen:

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes