maandag 16 september 2013

stampingback challenge

weer een leuk kaartje zitten stempelen vandaag tussen het werk door
het is voor de challenge van Stampingback
zo leuk om te doen weer es
alleen had ik er beter een matje onder kunnen leggen nu staat me bureau ook vol met bloemetjes

de stempels die ik heb gebruik zijn alle van Stampingback
de bloemetjes stempel komt uit de
plate 060
de verrassing envelop november 2008
de tekst is ook al een oudje
ik heb de roosjes ingekleurd met distress
 faded jeans
tumbled glass
shabby shutters
tekst en roosjes zijn met stazon oliive green gestempeld
op stempelkarton van Stampingback
en die is op een blauwe cardstock geplakt

4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je deelname aan ons challenge blog met een allerliefst kaartje.
    Leuk om deze kleine roosjes weer eens te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooie kaart geworden.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes